piątek, 26 maja 2017

Jakie piwko na lato? Okocim!

Nadchodzi sezon letni, czas grillowania i siedzenia po nocach na balkonie bądź ogródku plotkując do wschodu słońca, z tym kojarzy mi się lato, oczywiście wszelkie rozmowy były  toczone przy alkoholach mocniejszych, bądź słabszych takich jak piwo.




Piwo, piwu nierówne...

Dokładnie, marek piw mamy wiele,każe na swój sposób wyjątkowe, a dziś chciałabym opowiedzieć wam o piwie Okocim, które dzięki portalowi Streetcom miałam okazje przetestować, to już moja druga przygoda ambasadorska z tym portalem.
 To co cenię sobie u nich, to jest OPAKOWANIE ,w którym zostają przysyłane rzeczy do testowania, są to piękne, przynajmiej dla mnie, paczki dopracowane w najmniejszym szczególe.
 Do testowania dostałam ,20 piw Okocim, byłam w szoku gdy odpakowałam pudełko, a tam cała krata piwa ,którym od razu się podzieliłam z najbliższą rodziną, z którą akurat spędzałam czas.


Dlaczego akurat Okocim?

Ponieważ, kampania opiera się na haśle "Warzymy tylko z 3 składników"
Naturalnie, smacznie i "zdrowo",piwo bez żadnych konserwantów i wzmacniaczy smaku, których niestety w obecnych czasach jest pełno, a którego staramy się unikać.
 Osobiście nie jestem piwoszem i należę do osób ze słabą głową (co czasami jest arcyzabawne), ciężko znaleźć mi piwo, które pogodzi się z mymi kubkami smakowymi, Okocim Jasne było strzałem w dziesiątkę, weszło gładko i miło zaszumiało w głowie, mi oraz wszystkim poczęstowanym Okocim przypadło do gustu.

Szczerze?
Okocim jasne jest jednym z piw, które lubię. Zawsze ta marka kojarzyła mi się z mocnym i gorzkim smakiem piwa, po które bym nie sięgnęła nigdy, a jednak dzięki tej kampanii się przekonałam, że czasem pozory bardzo mylą.
Jeśli chciałbyś się dowiedzieć trochę więcej to zapraszam do zapoznania się z ULOTKĄ

9 komentarzy:

  1. To już drugi dziś wpis o piwie, na jaki trafiam, ciężarnej takie katorgi sprawiać, nieładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję poznać piwa kraftowe, a nigdy więcej nie ruszysz koncerniaków. Sam tak miałem i teraz już pijam tylko piwa rzemieślnicze. Często także piszę o nich u siebie na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie kampanie Streetcomu należą do jednych z najlepszych. Tego piwka jeszcze nie próbowałam, jak zobaczę w sklepie to chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i potwierdzam ,że Streetcom jest najlepszy <3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zawsze do piwa też można sobie dolać soku i jest legitnie ,chociaż wiem, że to nie to samo.

      Usuń