środa, 13 grudnia 2017

13 Grudnia - Pilna Nauka :)

Dzisiejszy dzień spędziłam na kursie krawieckim na który uczęszczam już od jakiegoś czasu, dzięki temu, że w Grudniu nie pracuje i po dogadaniu się z instruktorką mogę przychodzić dodatkowo w środy i przyśpieszyć z materiałem.

Obecnie pracuje nad sukienką, którą chcę ubrać na swięta, pod okiem doświadczonego krawca z pewnością się nie ośmieszę :)




Na dzisiejszych zajęciach odwaliłam chyba najgorszą pracę, wykroje robi się ciężko i trzeba dużo dokładności by wszystko idealnie wykroić ,rysowanie zajeło mi z 5 godzin, a pozostały czas wycinałam części sukienki. jednak zdążyłam z wszystkim i w sobotę zaczynam już szyć, wiem że tp jeszcze drugie tyle pracy, ale ambicje mam i wiem ,że podołam.


2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z uszyciem sukienki na święta. Ja zawsze chciałam nauczyć się szyć,ale nigdy nie było okazji. Życzę powodzenia w szyciu. Polamania igieł! :)

    OdpowiedzUsuń