czwartek, 7 grudnia 2017

7 Grudnia - Pielgrzymka po sklepach.

Dziś w sumie nie chciało mi się już pisać, jednak muszę być słowna i zanim znów zacznę tracić czas na gry, spłodzę posta, a potem hulaj dusza do północy.

Dziś korzystając z pomyślnej pogody udałam się na wędrówkę po sklepach, musiałam wybrać blat do łazienki, ponieważ chociaż temat urządzania łazienki do świąt chciałabym zamknąć, w tygodniu chodzenie po sklepach jest przyjemne gdyż nie ma całej masy ludzi i głośnych dzieci, szybko znalazłam co chciałam, po czym udałam się na dekoracje świąteczne, które zawsze uwielbiam oglądać, a do głowy przychodzi mi mnóstwo pomysłów na świąteczne dekoracje, jednak na marzeniach się kończy, poieważ mój portfel zapłakałby się na śmierć.



Potem udałam się do Empiku odebrać zamówienie z prezentami dla przyjaciół, a przy okazji doczekałam się odbioru mojej ulubionej gry.


Opis gry ze strony Empiku.
"Gra jest bardzo prosta. Losujemy czarną kartę z pytaniem. Potem każdy wybiera białą kartę z odpowiedzią, która pasuje do pytania. Wygrywa najzabawniejsza i najlepiej przeczytana odpowiedź.
Psycho dropsy są podobne do gry “Cards Against Humanity” i “Apples to Apples”, ale są po polsku, mają udoskonalone zasady gry i zupełnie nowe karty.
Karty z każdego sezonu gry Psycho dropsy można połączyć w dowolnej kombinacji z innymi sezonami w serii.
Mimo iż Psycho dropsy dość swobodnie poruszają różne zakazane tematy i prowokują do niepoprawnych politycznie żartów, to są utrzymane w kulturalnym stylu i nie zawierają słów wulgarnych. No może jedno...
Gra Psycho dropsy: Sezon 1 zawiera dokładnie te same karty, co pierwsza, limitowana edycja.
Cechy gry:
  • Liczba graczy: 4-20 osób
  • Czas gry: ok. 15-45 minut
  • Wydanie: Polskie
  • Instrukcja: Polska"
Gdy pierwszy raz zagrałam w Psycho Dropsy płakałam autentycznie ze śmiechu co nigdy mi się nie zdarzyło, a gdy nadeszła pora do domu, tarzałam się po ziemi na korytarzu próbując śmiać się w ciszy ponieważ było grubo po północy. Przeżycie nie do opisania :)

A wy macie jakieś swoje ulubione gry?

1 komentarz:

  1. W internecie mamy też "Pretend You're Xyzzy" - czyli "Cards Against Humanity" online. Generalnie podobają mi się gry karciane z niezdrowo porąbanym humorem. ;P

    OdpowiedzUsuń