niedziela, 7 stycznia 2018

Nowy rok, nowe plany.

|Oto pierwszy nowy post w tym roku, musiał minąć tydzień bym w mogła się ogarnąć po miesięcznej przerwie od pracy i wbić się powoli znów w rutynę szarego człowieczka, który pracuje w korpo.



Nowy rok rozpoczęłam bez jakichkolwiek postanowień, jednak po pewnej rozmowie postanowiłam coś sobie postanowić i ruszyć w tym kierunku.

Aż dziw mnie bierze na to jak postrzegają mnie niektórzy ludzie i to w pozytywnym znaczeniu, więc skoro inni wierzą ,że mi się uda to czemu sama mam w to nie wierzyć? Pora zaufać sobie i próbować nowych rzeczy, dlatego też powstała krótka lista rzeczy, które chcę zrobić w tym roku.

-Przenieść się na YT - zdecydowanie to najważniejszy punkt w roku, zawsze po cichu chciałam nagrywać blogi, jednak zawsze się bałam krytyki, niepotrzebnie ,ponieważ ludzie i tak będą mnie krytykować i oceniać niezależnie od tego czy nagrywam czy nie, to będzie także zmierzenie się z samą sobą, bardzo nie lubię odsłuchiwać swego głosu, nie lubię patrzeć na siebie, oraz wstydzę się tego ,że mówię niewyraźnie. Sądzę jednak, że opowiadanie pójdzie mi lepiej niż pisanie. Nie martwcie się ,nie zamierzam skończyć z pisaniem.

-Zrobić kolejny genialny strój - tak, tak to już planuje od niedawna, a jako że zostało już mi tylko 5 miesięcy do Pyrkonu pora ruszyć z pracą, na pierwszy rzut pójdzie kupowanie materiałów :)

-Polecieć na Halloween do Londynu- to jedno z moich marzeń, które pora spełnić w tym roku i nie ma ,że coś tam! To jest mój have must w tym roku.,

-Rozwijać się nadal w social media- tu chyba nikomu nie muszę tłumaczyć o co chodzi, rozwijam się dla siebie oraz tych którzy lubią obserwować moje dziubanie w internetach.

A wy? Jakie macie plany na ten rok?


3 komentarze:

  1. Ja osobiście planów na razie nie mam, wyjdzie z czasem. Ale Tobie życzę, by wszystkie postawione przez Ciebie cele, spełniały się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie do ciebie, choć z przeniesieniem się na YT jeszcze poczekam. Chciałabym nagrywać moje powieści w formie audio. No i wrócić do rysowania komiksów. A przede wszystkim: znaleźć bardziej stabilną pracę! Będzie się kurzyć za mną.

    OdpowiedzUsuń