niedziela, 3 grudnia 2017

3 Grudnia - Leniwa niedziela

Wreszcie uporałam się ze sprzątaniem, o wiele lepiej od razu jest, walki z piwnicą również mam za sobą, a pranie się suszy.





W radiu już coraz częściej słyszy się świąteczne piosenki, co jest bardzo nastrojowe, jednak piosenką, która strasznie kojarzy mi się ze świętami jest utwór De Su - Kto wie?

Strasznie mnie porusza za każdym razem, jak się wsłucham w tekst za każdym razem zakręci mi się łezka w oku.

Z czym mi się kojarzy dokładniej?

Z tym jak jechaliśmy w trasę z mamą, do rodziny na święta, a wokół było pełno śniegu, a obsypane białym puchem zapierały dech w piersiach, wyjeżdżałyśmy zazwyczaj tuż przed samą wigilią, czasem chyba nawet w samą wigilię, więc klimat był już na maksa świąteczny, teraz gdy pomyśle o tym czasie aż chce mi się płakać, ponieważ wiem, że tego już nigdy nie doświadczę. Już nie będzie takiego zamieszania przed wyjazdowego, ani przed świątecznego, który był za dziecka. (Nie, nie, wiem że nie ominie mnie to jako dorosłej, ale to będzie już całkiem to innego.)
To w sumie moje pierwsze święta w Polsce (zeszłe spędziłam w Anglii) bez mamy i na nowym mieszkaniu, wiem, że prawdopodobnie spędzę je z rodziną, jednak mam pewne obawy przed tym, może ten lęk wydawać się nieco absurdalny, ale ja jestem już po prostu tego typu osobą.


Jutro poniedziałek, mam parę spraw do załatwienia i wreszcie przetestuję swój wehikuł na mieście z czego ogromnie się cieszę, a także powłóczę się trochę po sklepach.
Wracając do tematu świat, to która piosenka jest tą jedyną która kojarzy Wam się ze świętami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz