wtorek, 12 grudnia 2017

12 Grudnia - Dobre wtorkowe wieści + ROZDANIE

Od razu powiem, na końcu posta mamy wraz z bardziejmiło rozdanie, zapraszam gorąco do udziału.

W dniu dzisiejszym nic za bardzo się nie działo, znów siedziałam dłubiąc przy moich krasnalach, doszłam także do wniosku, że dzięki kursowi szycia moja wiedza znacznie się powiększyła, maszyne mam od parę lat, ale dziś odkryłam lampkę w niej, a także przycisk za którego pomocą się "mocuje" szew, dopiero po południu dotarły do mnie dwie dobre nowiny.



-Od 1 stycznia zaczynam pracę ,gdzie tydzień temu byłam na rozmowie kwalifikacyjnej, bardzo się cieszę, ponieważ wiem ,że nie będę musiała tkwić sama w domu, poza tym robota jest na dobrych warunkach jak dla mnie, Witaj Korpo Tsu!

-Zaś pod koniec miesiąca w prezencie otrzymam nową maszynę do szycia, jednak jeszcze nic dokładnie nie wiem :)

-Ostatnią dobrą wiadomością, szczególnie dla was jest to, że to dla WAS zorganizowałyśmy z Karoliną rozdanie, już piszę co i jak!

ROZDANIE!


Grudzień to czas wyjątkowy, pełen cudów i małych niespodzianek, dlatego gdy Karolina zapytała mnie o współpracę od razu się już zgodziłam, sama jeszcze nie byłam gotowa na tak duży krok, ale z nią na pewno uda się was uszczęśliwić dodatkowym prezentem od samego Mikołaja!


Wraz z bardziejmiło przygotowaliśmy dla was paczkę pełną niespodzianek, a nawet dwie! Karolina rozlosuje dodatkową paczuszkę z okazji nadchodzących urodzin jej bloga, ale nie ma tak łatwo w życiu, więc mamy i parę zadań konkursowych, którym musicie podołać.

1. Obserwować nasze blogi, tj mój - Zapudełkowana oraz Karoliny - bardziejmilo
[ koniecznie daj znać pod jaką nazwą jesteś obserwatorem ]
2. Odpowiedzieć na proste pytanie: Z czym kojarzy Ci się miesiąc grudzień. 
3. Podać mail do kontaktu.

Miło będzie jeśli również:
4. Zaobserwujesz nas na instagramie -  
mój oraz  bardziejmiło
[ będzie nam miło, jeśli pozostaniesz z nami dłużej niż na czas konkursu ;) ]
5. Zostaniesz fanem naszych profili na fb - 
Zapudełkowana Tsu oraz   bardziejmilo
6. Dodasz banner, aby inni mogli wiedzieć o naszej rozdawce :)


Regulamin, bo oczywiście też być musi:

1. Rozdanie trwa w terminie: 12.12 - 26.12 do godziny 23:59 tego roku.
2. Sponsorami paczki są właścicielki blogów: bardziejmilo.pl i zapudelkowana.blogspot.com, a nagrody dodatkowej właścicielka bloga bardziejmilo.pl
3. Paczka wysyłana jest na terenie Polski, preferuje się wysyłkę poprzez paczkomaty.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy: wypełnić zgłoszenie i wpisać w komentarzu pod >>>TYM<<< postem odpowiedź na zadanie.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi do trzech dni od momentu zakończenia trwania rozdania.
6. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
7. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia bądź wydłużenia terminu trwania rozdania.
8. Rozdanie odbędzie się jesli weźmie w nim udział minimum 15 osób i zgłoszenia będą wypełnione prawidłowo, w przeciwnym razie rozdanie będzie uważane za nieważne. 
9. Rozwiązanie rozdania nastąpi poprzez wybór najlepszej podanej odpowiedzi przez organizatorki.

POWODZENIA!

1 komentarz:

  1. Widzę, że ciekawie Ci minął wczorajszy dzień i mam nadzieję, że pochwalisz się tymi krasnalami. Z chęcią wzięłabym udział w konkursie ale dzisiaj jestem zbyt zmęczona by cokolwiek dla was napisać, żeby to miało ręce i nogi :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń